en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Friday, May 11, 2007

You! Toilet wall! Me! Marriage!

Jag ska gifta mig.
Johan, den nye spinninginstruktören är den lycklige.
HERREJESUS. Han är inte bara jättesnygg utan han har världens musiksmak också! Melody Club, AFI, Counting Crows, etc.
"Skulle det inte vara Irene som körde det här passet?" klagade kärringarna.
"Jo, men hon kunde inte idag så jag fick hoppa in", varpå tanterna muttrade surt.
FÖR GUDS SKULL, KVINNOR. Ser ni inte den livs levande Ken-dockan framför er!?

Nu ska jag bara sminka mig så ska jag iväg och titta på skolans uppsättning av Macbeth. Ska försöka hinna skriva om schlagerfiaskot innan jag går och lägger mig. Pinsamt.

Imorgon är det Göteborrrg som gäller. Trevligt, trevligt.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home