en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Friday, May 04, 2007

this is something to gasp about.

wtf. När blev Blogger på svenska? Störigt! Får ändra det när jag skrivit klart.

Jag har inget flyt idag. Jag har varit stressad till tusen nästan hela dagen, trots att jag knappt haft något planerat, och i princip allt har bestämt sig för att krångla. Färgpatroner som tar slut bara sådär utan varning, en ny mus som inte funkar förrän på 17:e försöket, en dörr som inte gillar att bli låst, etc. Inte kul.
Förövrigt så hade den som sa att våld inte löser något väldigt, väldigt fel. Det funkar nästan alltid att ta till våld, särskilt när det gäller tekniska saker.

Har dock kommit på en sak: Christer Björkman är ju rätt gammal. Han kommer liksom vara ur rutan inom 10 år. Han behöver alltså en efterträdare, någon som han ärva schlagerimperiet som han har byggt upp.
Hmm. Interesting.

Också! Cara Mia har gått om Running Up That Hill som min mest spelade låt. Hahahaha.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home