en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Sunday, April 01, 2007

lite till..!

Fredag var en rolig dag. Fick samma goda nyhet från tre skilda håll - EBBA HAR FÅTT SPARKEN! Först i samband med min klagan om SvB-texterna, sedan från pappa - på väg in till stan och till sist från Kim som ringde mig enkom för att berätta denna underbara nyhet! Ida utförde en segerdans på mitt rum till Cara Mia. Praise the Lord!
(Ebba hävdar själv att detta är hennes eget val men jag tvivlar. Vilken vettig människa avgår från sin post som chefsredaktör för att bli chef för Veckorevyns hemsida? Fast hon har ju aldrig varit särskilt vettig, så det är kanske inte helt omöjligt..)

Och Pandora, då?
Först av allt - i princip varje låt som är med i Eurovision Song Contest påminner (om än svagt) om någon annan låt. Var tredje eller var fjärde är öppet plagierad. Se bara hela finalen här i Sverige i år! Get over it.
Och för det andra: om jag varit Pandora hade jag aldrig hävdat i media att den där "låten" var min. Det är nästan mer patetiskt än "låten" i sig.

Markoolio gör barnförbjuden skiva? Det låter intressant.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home