en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Monday, March 26, 2007

man vet att det har gått för långt när..

... Ebba har skrivit en av texterna man ska läsa inför det nationella provet i svenska b. Denna chock följdes av tio minuters offentlig smutskastning i helklass, varpå alla kände sig klara med ämnet och övergick till en diskussion om hurovida serieversionen av Röda Rummet var helgerån eller ej.

I övrigt har det varit en rätt bra dag. En rätt bra helg, också. Solen skiner och humöret är relativt på topp!
Nu ska jag åka och fika med mina älskade line-dance-tanter och imorgon väntar en heldags shopping.
Min älskade franska pop ljuder än en gång och jag förstår som vanligt inte hur jag kunnat försumma den så länge. (je t'aime encore, thierry!)

"Pourquoi l'enfer pour tous, et le paradis pour certains?" är meningen som hänger i luften när jag spränger mina högtalare.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home