en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Monday, March 19, 2007

Dagens citat: "Jag på ett par skridskor är lite som Leif GW Persson i ett sex-och samlevnadsprogram. Det funkar liksom inte." (ur Måns Zelmerlöws dagbok)

Har under upprepade tillfällen den senaste veckan kommit på mig själv med att tänka "det här ska jag inte ta med mig till usa". Senast imorse använde jag mentalt denna fras om min alldeles förstora och icke klädsamma vinterjacka. Börjar på något sätt känna att det närmar sig, trots att det är ungefär 150 dagar kvar.

Imorgon ska jag till Sthlm. Ska bli sjukt roligt! Min tidigare motvilja mot staden har nu bytts ut mot en motvillig kärlek, så till den grad att jag på allvar börjat fundera på att flytta dit efter studenten. Vad exakt jag ska där att göra har jag däremot ingen aning om.

Roade idag mina närmaste med allt kändisskvaller jag läst i helgen. Vi förenades alla i vår skadeglädje över att Ebba von Sydow har klamydia. Det är nästan lite hemskt hur glad man kan bli över en sådan sak. Men bara nästan. Skadeglädje är den enda sanna glädjen, sägs det ju!
(obs! rykte! tvivlar på att det är sant men det är roligt none the less..)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home