en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Friday, April 20, 2007

Jag borde skriva en bok.
Ja, det var väl ingen nyhet men nu vet jag vad den ska heta!
Konsten att skriva bokpresentationer utan att läsa böckerna först.
Lite namedropping, lite Freud, lite kreativa lögner - et voilà!

Nu har jag, för första gången på veckor, inget som hänger över mig. (Inte för att jag har brytt mig om det men ändå!) Jag är helt och hållet fri att titta på säsong 4 av min nya favoritserie - Queer as Folk.

Det är nästan hemskt hur besatt jag blivit av den! Jag har till och med lagt mig till med lite poser som är karaktäristiska för huvudpersonen, Brian Kinney - spelad av fantastiske Gale Harold. Vet inte om det är så passande med tanke på att han är en bitter och cynisk affärsman i 30-årsåldern som bara bryr sig om pengar och sex. Men han är.. wow.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home