en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Thursday, May 03, 2007

det kommer fixa sig till slut

Efter en hård detox-vecka är jag tillbaka - nästan helt fri från min otäcka besatthet med Queer as Folk. (Har dragit ned till två eller tre avsnitt i veckan, till skillnad från sju om dagen!)

Tränade lite idag, insåg att jag efter mitt träningsuppehåll fått sjukt dålig kondis. Det är inte klokt hur snabbt det går! Körde lite spinning, och när jag kom in i rummet fick jag ett 100-watts leende av instruktören. "Vad kul att se lite tjejer här!"
Stackare. 80% av alla som går på spinning är män över 45 som antagligen inte hade varit där om det inte varit för de unga, blonda instruktörerna. Och de är inte ens snygga. Rätt patetiskt, egentligen.

Mamma fick en genial idé idag när vi satt och fikade (utomhus i 25-gradig värme - najs!) Jag ska be att få göra projektarbetet över sommarlovet! Fatta vilken lättnad det skulle bli, vilken börda som skulle lyftas från mina axlar. Jag tror inte att textilläraren har hjärta att neka mig efterosm jag inte fått de 100 timmar jag är berättigad till. Yesyesyes.
Det löser sig, som Timbuktu skulle sagt.

Imorgon måste jag ringa Tribe piercing för att höra om de har tid nästa lördag. Får hoppas att det löser det sig där med.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home