en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Sunday, May 06, 2007

hadelattendada.

Hade lite tråkigt såhär på morgonkvisten så jag tänkte att ja, Neopets! det var länge sedan! Glad i hågen klickar jag mig dit, bara för att finna att de har gjort om hela jävla sidan sedan jag senast var där... vilket iofs är ungefär ett år sedan, så glöm det.
Väl där skriver jag in mitt användarnamn och kommer fram till nästa sida där jag ska fylla i mitt lösenord, och för någon anledning mitt födelsedatum. Tänker att jaha, de ska ju ändra på allt men okej då! Trycker 'send' och får tillbaka att jag har fyllt i fel datum! WTF! Jag vet ju när jag fyller år, tänker jag förargat innan jag inser att jag blev medlem för typ 6 år sedan då jag inte riktigt hade fattat det här med medlemskap och så, utan hade tänkt att 'det är ju inte så bra att fylla i min riktiga födelsedag'.
Så nu vet jag inte när jag fyller år. Great.

En god nyhet är dock Rix.Fm Festival! Som vanligt kommer de bra artisterna bara till Stockholm - vad sägs om Måns Zelmerlöw, Sebastian, Martin Stenmarck, Magnus Carlsson, Mika, Mel C, Erik Segerstedt, Sonja Aldén, BWO, Bosson, E-Type, Markoolio och Marie Lindberg? - medan vi i Halmstad får njuta av tredje eller fjärde året i rad med Da Buzz.
Sedan såg jag vilket datum de var i Stockholm -> glädjetjut.

18 maj.

yesyesyes!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home