en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Thursday, March 16, 2006

rabarber

Jag ser fram emot imorgon. Det ska, som alltid, bli trevligt att dricka kaffe till tidigt på morgonen och snacka en massa skit. Det är en annan underskattad sak, förresten. I vår oerhört korrekta värld säger alla att de hatar folk som snackar skit. Jag ber om att bli hatad isåfall för det är bland det roligaste som finns. Stört mycket skvaller och kaffe - det ska bli min helg.

Karin, det är verkligen inte alldeles givet att en sån som du inte är gift och fru såhär sent i livet. Jag bodde på hotellet där du var på konferens, vi träffades i baren så började vår romans! Oh yeah jo jo jo.

Det är äckel-länge till lovet. Och alla är så tråkiga idag. Jag känner för att våldgästa någon fest med mina Alexander-fasoner. Och Karin kan vänta på ränta och ränta. Bergsprängare på axeln, party-hatt och toalettborste som present. Rabarber. I'd say I'm on a sugar-high but I'm not.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home