en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Wednesday, March 15, 2006

i stridens hetta

Idag ska jag leka lite med era hjärnor.

Så var man inte längre en vanlig nazist utan också en kapitalistisk ego-centrerad amerikan som saknar socialt samvete. Låt oss alla hurra för grupparbeten! Oh how I love thee.

Mitt nya motto har blivit, rätt och slätt, palla. Jag gillar det inte, jag har blivit så extremt lat och skoltrött på senaste tiden. Därför ska det bli skönt med studiedag på torsdag - då ska jag lata mig och titta på film och ha på mig myspysbyxor hela dagen. Care to join?
Snart blir allt stress; klänning, placeringskort, bibeltext, bröllop, blommor. Extra roligt när allt man egentligen vill är att supa sig riktigt äckligt full och glömma sina i-landsproblem.

So carry on, my world will fall without you.
So tear down stars, the sky will cry without you.

Chill. Jag tycker om konceptet men ordet stör mig. Chill påminner mig om scenario ett. Chill är inte fel men det är bättre när ingen är hemma.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home