en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Saturday, March 18, 2006

you're second-hand smoke

Produktiv och trevlig dag! Mamma och jag var på stan, fikade och köpte en massa användbara grejer; mönster samt fliselin (sp?) till överdelen på klänningen, present till Astrid (ett år snart! världens sötaste bil köpte vi), latte-skedar, bakplåtspapper och lite saker till placeringskorten som jag allt får ta itu med snart - stämpel med en lövranka, grön stämpeldyna och elfenbensvitt papper. Kollade igenom inbjudningslistan nyss.. Carl-Gustav Lundgren! hur i helvete ska det få plats!?
Malin: alkoholfritt. haha. ytterst underhållande. tack Sigge, verkligen.

41 pers.

inte undra på att jag ska gifta mig i vegas.

Jag bjöd en tjej på en enkrona idag, hon blev nästan lite väl glad. Hon hade ingen och affärens kassa personal (haha!) blev irriterade vid tanken på att ge nio kronor i växel. Så jag donerade hela min förmögenhet till henne och fick månadens största leende in return. Fair deal, en krona för ett leende och ett tack.

Heaven's not a place that you go when you die, it's that moment in life when you actually feel alive.

Förresten kommer jag bara behöva pröjsa 1700 för en 60 gigs iPod. Känns rätt gött faktiskt.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home