en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Saturday, May 12, 2007

ESC: final SAMMANFATTNING

Vilket fiasko! Slovenien vidare, och nästan inga av mina favoriter! Vad hände med Andorra!? Och Belgien! De två var jag helt hundra på..
Albanien tyckte jag så synd om. Han röst gjorde sig ännu bättre live än på skiva och det var så att håret reste sig på armarna. Så otroligt vackert.

Visst är det trevligt att öststaterna sätter lite krydda på röstningen? Hah.

Imorgon hoppas jag på:
Sverige
Tyskland
Serbien

Men också:
Vitryssland
Turkiet
Spanien

Tror dessvärre inte att Ark kommer att vinna men medaljplats blir det garanterat. Tyvärr tror jag att det kommer att gå bra för Ryssland. Det verkar vara många som gillar låten trots att jag själv inte förstått tjusningen med den.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home